eskii مدیر استارتر عضویت: 1403/09/29 تعداد پست: 1357 عنوان ترمیم نهایی 1 بازدید | 1 پست یه سوال داشتم میشه لطفا جواب بدین من واقعا گیج شدم از این ور از مشاورم میپرسم برای نمره ترمیم کدومو میزارن میگه چون ترمیم اولیم بالاترین نمره از این ور باز تو یه کانالی که دارم همش میزاره ترمیم اولی ها آخرین نمره شون لحاظ میشه چه خوب باشه چه بد 1405/04/02 | 22:24 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
m0hsen عضویت: 1403/06/05 تعداد پست: 4322 همیشه بهترین نمره ملاکه،به حرف بقیه گوش ندین اندکی صبر سحر نزدیک است...🌱