2777
2789
عنوان

نمیتونم

19 بازدید | 1 پست

نمیتونم گریه کنم نمیتونم عزاداری کنم . با اینکه محرمه

از خودم بدم میاد . انگار برام مثل روزای دیگه است .

چیکار کنم ؟ حال روحیم خوب نیست

حتی به چرت ترین چیزا میخندم که جلوی فروپاشی مو بگیرم

الان این گناهه ؟ حتما چون از خیلی چیزا زده شدم خدا داره کاری میکنه که تاوان بدم

چون هیچی ازش نمیخوام . چون دیگه دعا نکردم. چون دیکه صدا نمیزنم که کمکم کنه

چرا من مثل بقیه بچه های کنکوری الان نباید دغدغه ام درس ام باشه ؟ چرا همیشه باید بیمار باشم ؟

چرا منو مثل بقیه خلق نکردی . چرا باید درد بکشم


شما رنج خودتو داری.من رنج خودمو دارم.من میفهمم شما چته .شما میفهمی من چمه اما حسش نمیتونی بکنی

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792