نمیتونم گریه کنم نمیتونم عزاداری کنم . با اینکه محرمه
از خودم بدم میاد . انگار برام مثل روزای دیگه است .
چیکار کنم ؟ حال روحیم خوب نیست
حتی به چرت ترین چیزا میخندم که جلوی فروپاشی مو بگیرم
الان این گناهه ؟ حتما چون از خیلی چیزا زده شدم خدا داره کاری میکنه که تاوان بدم
چون هیچی ازش نمیخوام . چون دیگه دعا نکردم. چون دیکه صدا نمیزنم که کمکم کنه
چرا من مثل بقیه بچه های کنکوری الان نباید دغدغه ام درس ام باشه ؟ چرا همیشه باید بیمار باشم ؟
چرا منو مثل بقیه خلق نکردی . چرا باید درد بکشم