2777
2789
عنوان

امیر دلدادگان

106 بازدید | 16 پست

بچه ها به نظر شمام بازیگرش گوشت تلخه یا فقط من اینجوریم؟😭😭

احساس میکنم با پارتی ای چیزی اومده تو سریال خیلیی مصنوعی بازی میکنه

در جستجوی اینکه چجوری باید زندگی کرد...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیدونم چطوری وارد شده .ولی منم ازش خوشم نمیاد مصنوعی بازی میکنه یه خیار میخورن جلو دوربین اونم طبیعی نمیخورن یجورین 😂. ولی مهین ترابی رو دوست دارم. کلا از بعضی بازیگرا هم قبلا خوشم میومد ولی بعدش خود بخود بدم اومد دیگه از جمله شاهرخ استخری سحر قریشی و...یادم نیست اسماشون.فیلم های الان نچسب شدن برام.

نمیدونم چطوری وارد شده .ولی منم ازش خوشم نمیاد مصنوعی بازی میکنه یه خیار میخورن جلو دوربین اونم طبیع ...

اره واقعا نمیدونم بر چه اساسی اومدن تو سریال

بازیگر قدیمی ترا خوبن

در جستجوی اینکه چجوری باید زندگی کرد...

اونم همینطوررر خیلییی

کلا فصل یک و سه خیلی بدن بازیگرا که از منوچهر هادی ازین بیشتر بازی گرفتن توقع نمیره

فقط مرضیه و مالک یکم طبیعی بازی میکنن

فصل دوم واقعا خوب بودن همگی

در مسیر مینیمالیسم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792