خیلی دلم گرفته حالم بده انگار افسردگی ماه هاست شایدم سالهاست تو دلم رخنه کرده و نمیزاره نفس بکشم یا کاری برای زندگیم بکنم ...
حق ماها این نبود از هیچی شانس نیاوردم یه دختربچه یتیم بدون پدر که گیر افتاده بین شیاطین دوربرش هیچی هیچی خدابهم نداد هیچیااا چند دقیقه بعدم میگن ناشکری کردی چقدر متوسل شدم چقدر گفتم خدایا خوب من این ادمو دوست دارم اگه تو تقدیرم نیست چرا سر راهم قرارش دادی پس ؟ چرا دلمو میشکنی حتی تو شاغل شدن هم کمکم نکرد به ارزومم نرسیدم به هیچی نرسیدم
چیکار کنم میشه شما برام دعا کنید و حمد بخونید شاید شنید ...
با من امشب زیر باران گریه کن