2777
2789
عنوان

راهنمایی

25 بازدید | 1 پست

سلام امروز صبح پریود شدم خیلی درد شدیدی دارم از صب به زور یک کلوچه که توش مو بود اونم نصفه خوردم 🤢🤢 و موز خوردم کمرمو بستم و زیر پتو ام همش گریه میکنم هم درد دارم هم حال روحیم بده شوهرم از صبح سرکار بود چندبار رنگ فهمید من ناهار نخوردم گفت پول بزنم غذا بگیر بعد گفت انگار همراه بانکش مشکل داره منم نیم ساعت ب اومدنش وعده قبل باشگاه شو آماده کردم وقتی اومد برام هیچی نخزیده حتی زنگ نزد بگه غذا بگیرم ؟خیلی ضعف دارم الان تو دلم خیلی ناراحتم منو تو این حال تنها که گذاشت رفت هیچ نپرسید غذا چی خوردی شما باشید چیکار میکنید حق با کیه ؟؟؟ خیلی دلم گرفته از همه احساس میکنم هیچ کس دوسم ندارع

می‌دونم که میشه ✨

مردا خیلی بیخیال تر از خانما هستن و تو هم چون درد داری و پریودی این حس ناراحتی رو گرفتی،خوب میشی و میگذره ناراحت نباش قشنگم💋💛اون گوجه چیزی نخرید تو پاشو دوتا تخم مرغ گوجه بزن سرحال شی😘

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز