سلام امروز صبح پریود شدم خیلی درد شدیدی دارم از صب به زور یک کلوچه که توش مو بود اونم نصفه خوردم 🤢🤢 و موز خوردم کمرمو بستم و زیر پتو ام همش گریه میکنم هم درد دارم هم حال روحیم بده شوهرم از صبح سرکار بود چندبار رنگ فهمید من ناهار نخوردم گفت پول بزنم غذا بگیر بعد گفت انگار همراه بانکش مشکل داره منم نیم ساعت ب اومدنش وعده قبل باشگاه شو آماده کردم وقتی اومد برام هیچی نخزیده حتی زنگ نزد بگه غذا بگیرم ؟خیلی ضعف دارم الان تو دلم خیلی ناراحتم منو تو این حال تنها که گذاشت رفت هیچ نپرسید غذا چی خوردی شما باشید چیکار میکنید حق با کیه ؟؟؟ خیلی دلم گرفته از همه احساس میکنم هیچ کس دوسم ندارع