سلام وقت بخیر
یه سوال داشتم از مادرهای گرامی
خواهرم در شرف بچه دار شدنه انشاالله خواستم بدونم هستن کسایی که با قرص و رژیم دو قلو دار بشن اینم بگم که یه ژن کمرنگ دوقلو زایی هم داریم مادربزرگم و خالم دوقلو داشتن ولی متاسفانه فوت شدن ممنون میشم تجربیاتتون رو به اشتراک بزارید