rose_catcher مدیر استارتر عضویت: 1404/10/16 تعداد پست: 1284 عنوان موی فر 65 بازدید | 35 پست میخوام موهامو فردائم بکنم ولی احساس میکنم از مد افتاده؟!موهای خودم وز و حالت دارن باید کراتین کنم که موی لخت اصلن بهم نمیاد بخاطرهمون میخام فر کنم دیروز | 19:29 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نازگل123 عضویت: 1396/05/10 تعداد پست: 73871 به هر کسی نمیاد فربه نظرم برو یه رنگ خوشگل بکن بیخیال فرو اینا شو
rose_catcher مدیر استارتر عضویت: 1404/10/16 تعداد پست: 1284 من موهام فره کافیه ی کم شونه بزنم از حالت می افته😑💔 آررره نگهداری موی فر خیلی سخته😶ولی ازطرفی موی صافم اصن بهم نمیاد
rose_catcher مدیر استارتر عضویت: 1404/10/16 تعداد پست: 1284 خیلی مراقبت میخواد موی فر آره اونو میدونم به نظرت زشته که بخوام فردائم کنم؟
rose_catcher مدیر استارتر عضویت: 1404/10/16 تعداد پست: 1284 به هر کسی نمیاد فربه نظرم برو یه رنگ خوشگل بکن بیخیال فرو اینا شو نه اتفاقا به من خیلی میاد فر برعکس لخت اصن بهم نمیاد آخه موهای خودم وز هستن باید یا فر کنم یا کراتین
rose_catcher مدیر استارتر عضویت: 1404/10/16 تعداد پست: 1284 آره انجام بدهولی خیلی گرون میشهباموادش چقدر میشه؟من پرسیدم ۶تومن گف موهامم تایکم بالاتر از باسن هس
نازگل123 عضویت: 1396/05/10 تعداد پست: 73871 نه اتفاقا به من خیلی میاد فر برعکس لخت اصن بهم نمیاد آخه موهای خودم وز هستن باید یا فر کنم یا کراتین ندیدم فر به کسی بیاد دوستای فرفریم هم وقتی که صاف میکردن خیلی جیگر میشدن
bellaaaaaa عضویت: 1402/03/06 تعداد پست: 1048 چرا محصول استفاده نمیکنی ک یه فر قشنگ بهت بده السَّلام علی اُمی،اَوّل الاوطان و آخر المنافی و سلام بر مادرم،اولین وطن ها و آخرین تبعید گاه ها❤️
rose_catcher مدیر استارتر عضویت: 1404/10/16 تعداد پست: 1284 زیبا نیست و بیشتر وقتا خزه ولی خیلی بهم میاد فر نمیدونم چیکار کنم خودمم احساس میکنم از مد افتاده برا اوایل ۹۰ بوده
دنیای_کثیف عضویت: 1405/02/20 تعداد پست: 136 چقدر میشه؟من پرسیدم ۶تومن گف موهامم تایکم بالاتر از باسن هس من موهام پایین تر از شونه ۸نیم دادم