سلام
ببینید من پشت کنکور هستم و برای معافیت تحصیلی توی پیام نور ثبت نام کردم
ترم اول آبان بود که مرخصی گرفتم و ترم دوم که میشه نیمسال دوم بهمن بود و اونم مرخصی گرفتم
میخواستم بدونم الان برای ترم بعد چه زمانی باید برم اقدام کنم برای ثبت نام که معافیت تحصیلیم به مشکل نخوره