2777
2789
عنوان

پشت کنکور

27 بازدید | 1 پست

سلام

ببینید من پشت کنکور هستم و برای معافیت تحصیلی توی پیام نور ثبت نام کردم

ترم اول آبان بود که مرخصی گرفتم و ترم دوم که میشه نیمسال دوم بهمن بود و اونم مرخصی گرفتم

میخواستم بدونم الان برای ترم بعد چه زمانی باید برم اقدام کنم برای ثبت نام که معافیت تحصیلیم به مشکل نخوره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز