سلام دوستان وقت بخیر یه نظرخواهی می خواستم بکنم
یه خواستگار دارم که دکتری مهندسی کامپیوتر از یه دانشگاه خوب تهران هست و شغلش هم برنامه نویسی هست توی یه شرکتی و حقوقش بین ۵۰ الی ۶۰ (البته قابل ارتقا هست و ممکنه حتی برای شغل دوم استاد دانشگاه هم بشه)، ماشین هم داره ولی خونه مال خودش نیست و قراره خانواده اش بهش بدن . شما اگر بودین با این شرایط ازدواج می کردید؟
شهرمون هم تهران هست.