دوستم خیلی شل بازی در میاره من بهش میگم وقتی با من میگردی اینجوری رفتار نکن بهم فحش بده میده میگه به او چه هی سعی میکنم ازش فاصله بگیرم
هی خودشو عین کنه می چسبونه به من
به پز میده همش میگه این رو من کراشت این رو من کراشن همیشه هر جا می رفتیم ما می روسندیمش
یه بار هیچ کس نیومده بود دنبالم گفت ما میرسونیمت
من رفتم کفش بپوشم دیدم رفته
چی جوابشو بدم ووووو چی کار کنم ازم فاصله بگیره