2777
2789
عنوان

نذری

144 بازدید | 16 پست

سلام خانما من چند وقت پیش یه اتفاقی برامون افتاد نذر کردم بخیر بگذره دوتا مرغ سرببرم که یه خونی ریخته باشم

و مرغ رو بدم به یه خانمی توی اقوام که نیازمنده


حالا خداروشکر اون موضوع بخیر گذشته و خداروشکر اون خانم دیگه نیازمند نیست و با بقیه دیگه ارتباط نمیگیره


میدونم که مرغ هارو بهش بدم ناراحت میشه


بنظر شما مرغ ها رو بدم به کس دیگه ای که نیازمنده اشکال داره ؟

یا چون نذر کردم که بدم به این خانم باید حتما به این خانم بدم ؟

شما میخواستی نیازمند بدی

ایشون الان میگی نیاز نداره


گلم

من چون روانشناس هستم

توانبخشی های کوچیک اعصاب روان رو دیدم

اونا خیلی لازم دارن

یا این توانبخشی های کوچیک کودکان


ببر بده اونا

خوشحالم میشن

الهی مرا در شب فقرم بسوزان اما محتاج نامردان مگردان ❤️‍🔥

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خودمم همین فکر رو میکنم ولی مادر شوهرم میگه چون اسم اونو آوردی بدی به کس دیگه ای نذرت قبول نیستبخاطر ...

نه بابا چی قبول نیست

زشته نده عزیزم

توتاپیک های من شاهدلحظات خوش من👧هستید🦋-:)....💚 🕊امیدوارم تا عمر دارید دور باشید از ؛چشم های تنگ ،زبان های تلخ ،قلب های سنگ و ذاتهای کثیف.

شما میخواستی نیازمند بدیایشون الان میگی نیاز ندارهگلممن چون روانشناس هستمتوانبخشی های کوچیک اعصاب رو ...

خودمم توی همین فکر بودم ولی مادرشوهرم میگه چون اسم اونو آوردی روی نذریت ، بدی به کس دیگه ای قبول نیست

آره از اون طرفم خانمه دیگه خودشو میگیره و محل به کسی نمیده

پس اصلا نده

توتاپیک های من شاهدلحظات خوش من👧هستید🦋-:)....💚 🕊امیدوارم تا عمر دارید دور باشید از ؛چشم های تنگ ،زبان های تلخ ،قلب های سنگ و ذاتهای کثیف.

من شنیدم نذر رو باید دقیق همونطور ک نذر کردی اجرا کنی

ببین اگه به همون خانوم بر نمیخوره و به دردش میخوره بده بهش

وگرنه باز بده به یکی دیگه

،،،،هیتلرم خوبه ولی من عاشق با پنبه سر بریدن های چرچیلم ،،،، انسان ناصحیحی هستم در تمام ابعاد من بین یک انسان فرهیخته و متشخص و یک انگل بددهن دائم در نوسانم زندگی میکنم با قوانین خودم✌

خودمم توی همین فکر بودم ولی مادرشوهرم میگه چون اسم اونو آوردی روی نذریت ، بدی به کس دیگه ای قبول نیس ...

نه ربطی نداره

باز حالا اگر شک داری

زنگ بزن به پاسخدهی سوالات شرعی بپرس

مطمئن شی


خب وقتی طرف احتیاج نداره

چرا بدی

الهی مرا در شب فقرم بسوزان اما محتاج نامردان مگردان ❤️‍🔥

من شنیدم نذر رو باید دقیق همونطور ک نذر کردی اجرا کنی ببین اگه به همون خانوم بر نمیخوره و به دردش می ...

دقیقا من بخاطر همین که میگن نذر هر طوری که بیان شده باید اجرا بشه دو دلم


از یه طرفم اون خانم دیگه خودش رو میگیره و ما هم تا حدودی باهاش قطع ارتباط کردیم


چطور اینقدر تغییر ؟؟

قبل از اون همسرشون در بستر بیماری بودن نمیتونستن کار کنن بخاطر همین وضع خوبی نداشتن

اما خداروشکر الان همسرشون حالشون خوبه و رفتن سر یه کار پر درآمد از اون طرف هم بچه هاش توی موقعیت شغلی های خوبی قرار گرفتن و خداروشکر روزگار خوبی دارن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز