سلام خانما من چند وقت پیش یه اتفاقی برامون افتاد نذر کردم بخیر بگذره دوتا مرغ سرببرم که یه خونی ریخته باشم
و مرغ رو بدم به یه خانمی توی اقوام که نیازمنده
حالا خداروشکر اون موضوع بخیر گذشته و خداروشکر اون خانم دیگه نیازمند نیست و با بقیه دیگه ارتباط نمیگیره
میدونم که مرغ هارو بهش بدم ناراحت میشه
بنظر شما مرغ ها رو بدم به کس دیگه ای که نیازمنده اشکال داره ؟
یا چون نذر کردم که بدم به این خانم باید حتما به این خانم بدم ؟