از رو کتاب فرمول ۲۰ و ماجرای بیست خیلی سبز بشین همه سوالات رو حل کن
پاسخنامه هاش به نظرم واقعا خوبه
برای فیلم هم استاد بابایی تو تام لند برای نهایی کلاس دارند؟
نمیدانم چرا تحمل جمعیت را ندارم...تحمل زندگی فامیلی را ندارم...من آنقدر به تنهایی خود عادت کرده ام که در هر حالت دیگری خودم را بلافاصله تحت فشار و مظلوم حس میکنم..تا دور هستم دلم میخواهد نزدیک باشم و نزدیک که میشوم میبینم که اصلا استعدادش را ندارم...!
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
[QUOTE=415930077]از رو کتاب فرمول ۲۰ و ماجرای بیست خیلی سبز بشین همه سوالات رو حل کن پاسخنامه هاش به نظرم واقعا خوبه ...[/QUOTEآخه از رو درسنامه فکر نمیکنم بشه فهمید ، تایلند هم والا خیلی خبر ندارم ازش