به نظرم عشق اول اگر واقعی باشه هيچوقت فراموش نمیشه
من با کلی آدم بعد اون اشنا شدم تو رابطه رفتم
ولی همچنان دلم واسه یه پیام از سمت اون پر میکشه
۲ ساله که جدا شدیم
دیگه هیچ خبری از هم نداریم
ولی ثانیه ای نشده که بهش فکر نکنم
هر پسریو میبینم یاد اون میفتم بعد دوسال