آره پیش اومده
بچه بودم با مامانم رفتم بیرون داشتم روی تابلوهارو میخوندم یه دفعه برگشتم پشت سرم دیدم مامانم نیست اون حس واقعا مزخرف و ترسناک و ناراحت کننده بود و در عین حال باعث عصبانیت میشد
آروم و قدم قدم عقب میرفتم که مردم فکر نکنن گم شدم
چند دقیقه بیشتر طول نکشید