2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

گم شدم ولی خودمم متوجه نشدم گم شدم غرق محیط بودم ولی ظاهرا زیاد دنبالم گشتن 🤣

لایک کردنم یعنی موافقم، منم همینطور، ممنونم ازت، خوشحالم برات مفید بود، موفق باشی، دیدم پیامتو ولی مایل به ادامه صحبت نیستم یا ادامه ای نداشت. هر بار که یه تاپیک میبینم با موضوع قد کوتاه، رنگ پوست، تیرگی بدن، ترک پوستی، مقایسه؛ واقعا توانایی اینو دارم گریه کنم ولی یه نفس عمیق میکشم و میگم ببین تو نمیتونی با حرفات افکار همه ادمارو تغییر بدی نهایتا میتونی امیدوار باشی که اون فرد یه روز دیدش رو عوض کنه و اینقدر به خودش سخت نگیره چون زندگی جالب تر از ایناست. اینجا رو دوست دارم چون انگار درحالی که خونه خودم اتیش گرفته همچنان میتونم کمک کنم یکی رژگونه بهتری انتخاب کنه :) وقتی زمان میذارم و طومار راهکار و تجربه میگم انتظار خاصی ندارم ولی کاش حداقل اون لعنتی و لایک کنی بدونم واسه خودم ننوشتم:/ لطفا به همدیگه نگیم خوشبحالت یه جوری منفیه که میگم کاش نداشتمش اصلا. تراپی برو، تراپی نجات دهنده ست.راز رابطه موفق؟ دوتا ادم بالغ که یاد گرفتن توی هر شرایطی باهم حرف بزنن و ناراحتی ها و خواسته هاشونو بگن، همین. اسم کاربری ها اصلا یادم نمیمونه در نتیجه ممکنه تو یه تاپیک باهات بحث کنم و یه جا دیگه همو بوجی موجی کنیم مودی نیستم فقط بخاطر حرفات بوده :)

پس چطور پیداتون کردن؟😁

اخه اونا فهمیدن نیستم گشتن دنبالم

لایک کردنم یعنی موافقم، منم همینطور، ممنونم ازت، خوشحالم برات مفید بود، موفق باشی، دیدم پیامتو ولی مایل به ادامه صحبت نیستم یا ادامه ای نداشت. هر بار که یه تاپیک میبینم با موضوع قد کوتاه، رنگ پوست، تیرگی بدن، ترک پوستی، مقایسه؛ واقعا توانایی اینو دارم گریه کنم ولی یه نفس عمیق میکشم و میگم ببین تو نمیتونی با حرفات افکار همه ادمارو تغییر بدی نهایتا میتونی امیدوار باشی که اون فرد یه روز دیدش رو عوض کنه و اینقدر به خودش سخت نگیره چون زندگی جالب تر از ایناست. اینجا رو دوست دارم چون انگار درحالی که خونه خودم اتیش گرفته همچنان میتونم کمک کنم یکی رژگونه بهتری انتخاب کنه :) وقتی زمان میذارم و طومار راهکار و تجربه میگم انتظار خاصی ندارم ولی کاش حداقل اون لعنتی و لایک کنی بدونم واسه خودم ننوشتم:/ لطفا به همدیگه نگیم خوشبحالت یه جوری منفیه که میگم کاش نداشتمش اصلا. تراپی برو، تراپی نجات دهنده ست.راز رابطه موفق؟ دوتا ادم بالغ که یاد گرفتن توی هر شرایطی باهم حرف بزنن و ناراحتی ها و خواسته هاشونو بگن، همین. اسم کاربری ها اصلا یادم نمیمونه در نتیجه ممکنه تو یه تاپیک باهات بحث کنم و یه جا دیگه همو بوجی موجی کنیم مودی نیستم فقط بخاطر حرفات بوده :)

تو بازار رضا گم شدم وقتی بچه بودم اندازه یک دقیقه البته.. نگاهم ب اسباب بازی های مغازه ها اومد مامان بابام فک کردن پشت سرشون دارم میرم 🥴😂 اونموقع خیلی خیلی شلوغ بود مثل الان نبود

(متاهل و متعهد) 💍🤍، خانوم و آقای محترم به⛔ هیچ عنوان⛔ درخواست دوستی ندین هیچ تمایلی به دوست شدن با کسی اینجا ندارم علاوه بر رد دوستی توی اعلانات هم پاک میکنم ⚠️⚠️⚠️⚠️...

آره پیش اومده

بچه بودم با مامانم رفتم بیرون داشتم روی تابلوهارو میخوندم یه دفعه برگشتم پشت سرم دیدم مامانم نیست اون حس واقعا مزخرف و ترسناک و ناراحت کننده بود و در عین حال باعث عصبانیت میشد

آروم و قدم قدم عقب میرفتم که مردم فکر نکنن گم شدم

چند دقیقه بیشتر طول نکشید

متوجه نشدم بیشتر توضیح می دین

با مامانبزرگم رفتیم هئیت منم برده بود هییتشون مرکز شهر بود پیاده رفتیم منم گوشه چادرشو گرفتم بجا نذری میدادن ننه ام رفت واسم بگیره گمم کرد🤣🤣 نترسیدم همون راهیو ک اومده بودیم تنهایی برگشتم رسیدم خونه مامان بزرگم

تو بازار رضا گم شدم وقتی بچه بودم اندازه یک دقیقه البته.. نگاهم ب اسباب بازی های مغازه ها اومد مامان ...

شانس اوردی اونجاها گم شدن بچه خطرناکه پر قاچاقچیه اعضای بدن

با مامانبزرگم رفتیم هئیت منم برده بود هییتشون مرکز شهر بود پیاده رفتیم منم گوشه چادرشو گرفتم بجا نذر ...

افرین بهت بابا حالا خوب شد مادربزرگت تونست برگرده خونهآروم بمونه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز