2777
2789
منم دنبالش بودم مخصوصا تو خونه باشه خوبه پیدا نکردم کار هست ها همشون سرکاریه

کار ک تو خونه نمیشه انجام دادد حتما باید از این محیطی ک هستی خارج بشی .. از این شرایط و حال و روحیه بیای بیرون متفاوت باشی اولین گزینه هم صرف فعل خواستنه !

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

کار ک تو خونه نمیشه انجام دادد حتما باید از این محیطی ک هستی خارج بشی .. از این شرایط و حال و روحیه ...

تنها خواستن نیس وقتی طرف مقابلت نذاره بری سر کار تو هر چقدم بخوای نمیشه

تنها خواستن نیس وقتی طرف مقابلت نذاره بری سر کار تو هر چقدم بخوای نمیشه

هیچی دیگه .. ولی خوب بخای میشه راه داره کار داره ! اگر تامیین باشی مشکلی نیست .. برا خودت پس انداز کن .. ورزش کن .. ب خودت برس . من نمیدونم وضع مالیتون چطوره ؟ نیاز نداری کار نکن !

هیچی دیگه .. ولی خوب بخای میشه راه داره کار داره ! اگر تامیین باشی مشکلی نیست .. برا خودت پس انداز ک ...

وضع مالیمون متوسطه اما باشه خوبه بیشتر به بخاطر روحیه ام میخواستم چون افسردگی دارم گفتم سرگرم شم اما دیدم دعوا راه میندازه دیگه منصرف شدم

وضع مالیمون متوسطه اما باشه خوبه بیشتر به بخاطر روحیه ام میخواستم چون افسردگی دارم گفتم سرگرم شم اما ...

ی جور دیگه خودت رو سرگرم کن .. تو پیام قبلی گفتم ... برو ورزش کن فقط از این شرایطی ک هستی بیای بیرون . پارک برو با دوستی خواهر برادری سینما برو .. خیلی کارها میتونی انجام بدی

ی جور دیگه خودت رو سرگرم کن .. تو پیام قبلی گفتم ... برو ورزش کن فقط از این شرایطی ک هستی بیای بیرون ...

من دور از خواهر و برادرمم همشون درگیر زندگی خودشونن دیگ حوصله ی هیچ چی رو ندارم مرسی از وقتی که گذاشتی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز