امضامو حتما بخونید :توهرتاپیکی کسی با نظرم مخالفه منو ریپلای نکنه همونموقع نی نی یار رو تگ میکنم جوابتم نمیدم و باعث تعلیق شدنت میشه فقط استارتر که براش پست گذاشتم میتونه ریپلای کنه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
کابین ساینا فضای بیشتری داره، مسئله اون دریچه گاز برقی و تاخیر اونه که معمولا میشه تا حد زیادی اونو کم کرد.
فنی مشابه هستن و مابقی سلیقه ایه...
صرفا جهت آگاهی!! یه شب اتفاقی اومدم اینجا، یکی داشت خودکشی میکرد!! با چندنفر تا صبح باهاش حرف زدیم تا منصرف شد... حضورم در این سایت زنونه افتخار نیست، ننگ هم نیست!! چون تاپیک عمومی شرکت میکنم، وارد تاپیک مسائل خانمها نمیشم، پیشنهاد دوستی به کسی نمیدم و ...در حد توانم سعی دارم مفید باشم.