سلام دوستان در مورد یبوست خواستم یه چیزی بگم من خودم سالهاس این مشکلو دارم کلی دکتر و دوا و درمون همشون موقتی بودن و تازگیا بعد از چند سال متوجه شدم یه چیزایی شدم گفتم به اشتراک بزارم شاید به دردتون بخوره که البته بستگی به سیستم بدنی افراد هم داره شاید یکی با تحرک داشتن برطرف بشه یکی یاآب خوردن یکی استرس یاا..چند تا راهکار ساده که همه هم میدونیم ولی بهش اهمیت ندادیم
اول اینکه صبح موقع بیدارشدن آب جوش رو بزارید یکم سرد بشه مثل چایی آرام و درحالت نشسته بخورید لیمو ایناهم لازم نیست چون خودم قبلا لیموزدم سوزش معده میگرفتم فقط آب جوش خالی .دوم در طول روز آب ولرم زیاد بخورید چون دستگاه گوارش انسان باید همیشه گرم باشه نه سرد آب سرد نخورید.سوم درطول روز تحرک زیاد داشته باشید حتی اگه همش تو خونه اید وآخری حتماشبا قرص منیزیم بخورید این قرص بعداز یک هفته تاثیر میزاره.نکاتی بسیار ساده که سرسری ازش رد میشیم