چن مدت بود دوست داشتم یه نفرو ببینم ولی راهمون از هم دور بود همش تو ذهنم میگفت ینی دیگه نمیشه ببینمش
چن روز پیش بعد یکسال تو شهر خودم دیدمش..
واقعا ادم حکمت بعضی اتفاقارو نمیفهمه تو شهر به این شلوغی چجور باید همو ببینیم
بعد دیدنش همش میگم کاش نمیدیدمش..