2777
2789
عنوان

بعد یسال🚶‍♂️

71 بازدید | 6 پست

چن مدت بود دوست داشتم یه نفرو ببینم ولی راهمون از هم دور بود همش تو ذهنم میگفت ینی دیگه نمیشه ببینمش

چن روز پیش بعد یکسال تو شهر خودم دیدمش..

واقعا ادم حکمت بعضی اتفاقارو نمیفهمه تو شهر به این شلوغی چجور باید همو ببینیم

بعد دیدنش همش میگم کاش نمیدیدمش..

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اونم تورو دید؟برا منم پیش اومده ولی شهرشون زیاد دور نبود ۱۰۰کیلومتر دورتر بود گفتم دیکه نمیبینمش یه روز خیییلی به این موضوع فک کردم و دیدمش عصرش

خوشگلترین دختر بور☀️

اونم تورو دید؟برا منم پیش اومده ولی شهرشون زیاد دور نبود ۱۰۰کیلومتر دورتر بود گفتم دیکه نمیبینمش یه ...

اره اون زودتر دیده بودم سیگارشو انداخت جلومون و نگاه به ماشینه کردم دیدمش

منم چن وقت بود میگفتم ینی دیگه نمیبنمش یهو تو خیابون دیدمش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز