2777
2789
عنوان

آمپول رشد

14 بازدید | 5 پست

سلام خانما تو رو خدا هر که میدونه بگه دخترم ۶ سالشه قدش ۱۰۷سانت ، وزنش ۱۵ بردم دکتر غدد آزمایش نوشت هورمون رشدش خیلی پایینه دارو هورمونی شربت آرژی پلاس و لیکو آپ و ویتارژن دادم قبلا تاثیر اصلا نداشت گفت باید آمپول هورمون رشد بزنه ۳ماه بزنه حالا شنیدم سرطان زا هس نازایی میاره خیلیا ازی آمپول میزنن مریضای دکتره میزدن مامانشون راضی بودن من از یکی دونفر شنیدم سرطان زا میترسم حالا چه کنم بزنم نزنم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شبا حتما زود بخوابه

شیر و خرما بهش بده

زیر نور آفتابم باشه

ورزش که حتمااا

غذا ام عالی باشه

بعدم مکمل رشد بهش بده کم کم خوب میشه


میتونی از طب سنتی ام کمک بگیری

حجامت ساق پا ام خوبه خیلیارو دیدم که تاثیر گرفتن

نه قدش ۱۴ سانت کم داره از پارسال تا الان یک سانت اضاف کرده میهاد بره مدرسه از همه ریز تره

خوب میشه.. ارثی که نیست؟ در کل محیطم رو رشد تاثیر میزاره.. حالا فعلا وقت داره فقط نزازید بلوغ زودرس بگیره.. من قبلا بچگیام همش پفیلا و سویا و بستنی میخوردم قدم تو ۶ سالگی از خط بالاتر بود اما بعد بلوغ زودرس گرفتم و دکتر گفت که سویا تراریختس و ذرتم همین طور و نباید بخوره اما منم دیگه ادامه ندادم دکترو یادم نیست چرا ولی قدم وایستاد.. تازه شبا ام نخوابیدم وتحرکم نداشتم اینم خیلی تاثیر داشت..

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز