از سیب اپ کسی اشتراک خریده؟ میخوام بدونم کسی هست تجربه منو داشته باشه الان یا نه. ۶ ماه پیش یه اشتراک ۹ ماهه خریدم ولی خدماتی ندادن پیگیری هم جواب نمیده. اونایی که آیفون دارید و تجربه کلاهبرداری سیب اپ داشتید بیاید بگید چیکار کردید لطفا. شکایت کردید تو سایت اینماد؟