2777
2789
عنوان

انرژی زا

37 بازدید | 0 پست

من جند ساله قرص تمشک رزبری و پاپایا و ازین قبیل قرص ها مصرف کردم فقط هم بخاطر انرژی که بهم میداد ولی دیگه بدنم مقاوم شده و استپ ورنی خوردم نمیخوام دیگه مصرف کنم زنم معده دارم میترسم ولی به انرژیش نیاز دارم طبعم بلغمیه و خیلی کسل و بیحالم و قرص و مکمل هم استفاده کردم ولی اثری ک قرص تمشک داذه برام اونا نداشتن لطفا بگید چیکارکنم یه چیزی بهم پیشنهاد بدید

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز