لاشی بودن دختر پسر نداره با آدمی سمی بودین بقیه رو قضاوت نکنین نمیشه رابطه هم نباشه چون نیاز هردو طرفه من خودم با آدم اشتباهی بودم اما قرار نیس همرو با اون مقایسه کنم قبل منم با کسی بوده مشکل نیس ولی با من که بودی نباید با یکی دیگه باشی الان اونایی که میگن پسرا لاشین دختری که بعد یه سال حرف زدن با من با یکی دیگه فرار میکنه چیه پس؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
بچه ای شاید ،دخترا پسرای سن بالا و فهمیده رو میپسندن
نمیدونم منظورت از بچه بودن چیه سن کم یا بالغ بودن سنم شاید کم باشه ولی بزرگ بودن به سن نیست به عاقل بودن و درک آدماس و تجربه من کم نذاشتم اندازه سنمم خیلی تجربه داشتم الکی قضاوت نکنید طرفداری همجنستو نکن خیانت خیانته در ضمن پسره زن داشته قبلاً این نمیدونسته تازه بعد فرار فهمید اصلا فرار کردن کار بچهس دختر عاقل چرا باید فرار کنه
نیاز هر دو طرف فقط به نفع شماست ضررش واسه دختر این خودش لاشی بازی تجربه هم ثابت کرده درصد لاشی بودن ...
ادایه مریم مقدس رو در میارین بعضیا جبهه نگیرین تو با آدم درست نبودی تقصیر من نیست اصلا دنیا همه لاشی من که از خودم خبر دارم ادایه خوبارو در نمیارم با هرکس بودم حداقل همزمان با کسی دیگه نبودم فقط اشتباهم این بود صدمو گذاشتم براش چون میگفت بهم خیانت کردن تو هم باهام بازی نکن
منظورم همون سنت بود ،درسته خیانت خیانته توام قبل وارد رابطه شدن بسنج طرفو
از من کوچیکترا ازدواج کردن اون سنش کم بود ۱۶سالش بود وقتی شرایطشو دارم چرا که نه البته الان دیگه ۲۵سالمه کم نیست سنجشم تا باهاش آشنا نشی نمیفهمی لامصب همه با سیاست رفتار میکنن خیلیا میرن زیر یه سقف تازه همو میشناسن
حالا ادا یا غیره اینجا همه تاپیکارو بخونی میبینی که پسرا دارن چیکار میکنن طرف تو یا چشمش ترسیده دنبا ...
من با پیرایه دیگه کار ندارم خلاصه اون ضرر کرد هم مرده زن داشت قبلاً هم الان بچش ناقص در اومده خدا به دادش برسه بچه بود دیگه میدونم پشیمونه الان شاید قسمت بوده و خدا به من رحم کرده