تا حالا شده بعد گذشت چندسال بازهم به اون آدم فکر کنیدتو ناخودآگاه تون پیش اومده مثلا یهو چند روز اون خاطره هارو مرور کنید من نمیدونم چرا اینجوری میشم مثلا چند ماه ی بار یاد ی شخصی میفتم همش چند روز بهش فکر میکنم حتی موقع خواب با اینکه دیگه هیچ ارتباط و دیدنی بینمون نیس