2777
2789
عنوان

دعا پیدا کردم

149 بازدید | 22 پست

اسم من نوشته بود فلان بن فلان اینطوری نوشته بود

خودم حدس میزنم دعا اختلاف باشه چون چند ماهه با خانواده قهرم و ب خودم میام میبینم چقد الکی قهرم

خدا لعنت کنه اون کسی رو که اینکارو کرده واقعا کنجکاوم کی اینکارو کرده ولی میسپارمش بخدا از چی حقشه خدا سرش بیاره زیر کمد لباسیم بود رو کاغذه و دو لا کردنش و کلی چسب پیچیدن با زور و زحمت بازش کردم اسم من بود توش

واقعا الان چکار کنم؟

تاپیک‌هام شاید برای بعضیا رویا باشه، ولی برای من واقعیته.  🙄 قضاوت نکن، چون نمی‌دونی پشت هر خط چی گذشته.  😒به حسودا و عقده‌ای‌ها: هر بار که تاپیکمو حذف می‌کنین، یه نفر بیشتر می‌فهمه که حرفام تاثیر داره.  🤭 و به نینی‌یارا: حذف کردن یعنی ناتوانی در فهم، نه قدرت در مدیریت.🙄😐

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اون دعا رو بنداز تو آب روون حتما

ی مدت همش آیت الکرسی و چهارقل بخون

صدقه بده هر روز هر چقدم کم باشه

حتما این کارا رو انجام بده

یهو نندازیش بیرون یا جایی خاک کنی یا پاره کنی


خدا نگذره ازین ادما

خدا لعنتشون کنه واقعا چی میخوان از جون ادم والا اونقد توپ نیستیم که حسودی کنن اینا مریضی دارن مریضی

تاپیک‌هام شاید برای بعضیا رویا باشه، ولی برای من واقعیته.  🙄 قضاوت نکن، چون نمی‌دونی پشت هر خط چی گذشته.  😒به حسودا و عقده‌ای‌ها: هر بار که تاپیکمو حذف می‌کنین، یه نفر بیشتر می‌فهمه که حرفام تاثیر داره.  🤭 و به نینی‌یارا: حذف کردن یعنی ناتوانی در فهم، نه قدرت در مدیریت.🙄😐

بندازتوسرکه وبشورش بعدم بریزش جلواب تابره داری میشوزیم هی چهارقل بخون بسم الله بگو

نمازباطل سحرحضرت زهرابزن گوگل بخون کسی ک طلسمت کردع توخاب نشونت میدن

تمام حواسم هست کسی رانرنجانم چون من مسافرخاکم شمارانمیدانم🫠♡

فلان بن فلانی؟ برا خانوم میگن بنت، دعاش غلطه جواب نمیده نگران نباش

منظورم همین بود حالا اینجا اشتباه نوشتم دستام میلرزید بازش کردم اصلا قشنگ نگاشم نکردم مچالش کردم

تاپیک‌هام شاید برای بعضیا رویا باشه، ولی برای من واقعیته.  🙄 قضاوت نکن، چون نمی‌دونی پشت هر خط چی گذشته.  😒به حسودا و عقده‌ای‌ها: هر بار که تاپیکمو حذف می‌کنین، یه نفر بیشتر می‌فهمه که حرفام تاثیر داره.  🤭 و به نینی‌یارا: حذف کردن یعنی ناتوانی در فهم، نه قدرت در مدیریت.🙄😐

خدا لعنتشون کنه واقعا چی میخوان از جون ادم والا اونقد توپ نیستیم که حسودی کنن اینا مریضی دارن مریضی

واقعا فقط میتونم بگم اونی ک خلق خدا رو ازار میده ده برابر به سرش بیاد

نسل این ادما برداشته بشه


من خودم به دعا و طلسم و این حرفا اعتقادی ندارم ولی یبار زمانی که عقد بودم گوشه ی کمدم دعا پیدا کردم که اسم خودم و همسرم با همراه اسم خانواده هامون بود دقیقا مثل شما، عکسشو تو گوگل سرچ کردم نوشته بود دعای جدایی و طلسم بدبختی و اینا

بعد عروسیم هم شوهرم اوضاع مالیش یهو خراب شد ، مایی که همه حسرت زندگیمون رو میخوردن یهو به فقر مطلق رسیدیم و تا گردن رفتیم تو قرض و بدهی و همین باعث اختلاف و دعوا بین خودمو شوهرم میشد

مدتی خودم دعا و ذکر خوندم و از خدا خواستم شر و بدی رو ازم دفع کنه ، توی خونه سوره بقره و آیت الکرسی و ۴ قل پخش میکردم و مرتب سوره ی واقعه رو میخوندم ، خداروشکر الان اوضاع مالیمون داره بهتر میشه

ببین ببر دسشویی بشاش روش ببخشیدا بی مقدمه گفتم ولی راه خنثی کردنش همینه

بدتر نشه)

تاپیک‌هام شاید برای بعضیا رویا باشه، ولی برای من واقعیته.  🙄 قضاوت نکن، چون نمی‌دونی پشت هر خط چی گذشته.  😒به حسودا و عقده‌ای‌ها: هر بار که تاپیکمو حذف می‌کنین، یه نفر بیشتر می‌فهمه که حرفام تاثیر داره.  🤭 و به نینی‌یارا: حذف کردن یعنی ناتوانی در فهم، نه قدرت در مدیریت.🙄😐

من خودم به دعا و طلسم و این حرفا اعتقادی ندارم ولی یبار زمانی که عقد بودم گوشه ی کمدم دعا پیدا کردم ...

این بلاها ب سر خودشون بیاد خدا لعنتشون کنه مشتی مریض کثافت چشم دیدن دیگرانو ندارن مگ ماها چکارشون کردیم جدی میگم بی ازار ترین خانواده تو فامیلیم 😑

تاپیک‌هام شاید برای بعضیا رویا باشه، ولی برای من واقعیته.  🙄 قضاوت نکن، چون نمی‌دونی پشت هر خط چی گذشته.  😒به حسودا و عقده‌ای‌ها: هر بار که تاپیکمو حذف می‌کنین، یه نفر بیشتر می‌فهمه که حرفام تاثیر داره.  🤭 و به نینی‌یارا: حذف کردن یعنی ناتوانی در فهم، نه قدرت در مدیریت.🙄😐

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز