من خودم به دعا و طلسم و این حرفا اعتقادی ندارم ولی یبار زمانی که عقد بودم گوشه ی کمدم دعا پیدا کردم که اسم خودم و همسرم با همراه اسم خانواده هامون بود دقیقا مثل شما، عکسشو تو گوگل سرچ کردم نوشته بود دعای جدایی و طلسم بدبختی و اینا
بعد عروسیم هم شوهرم اوضاع مالیش یهو خراب شد ، مایی که همه حسرت زندگیمون رو میخوردن یهو به فقر مطلق رسیدیم و تا گردن رفتیم تو قرض و بدهی و همین باعث اختلاف و دعوا بین خودمو شوهرم میشد
مدتی خودم دعا و ذکر خوندم و از خدا خواستم شر و بدی رو ازم دفع کنه ، توی خونه سوره بقره و آیت الکرسی و ۴ قل پخش میکردم و مرتب سوره ی واقعه رو میخوندم ، خداروشکر الان اوضاع مالیمون داره بهتر میشه