2777
2789
عنوان

شرایط طلاق

71 بازدید | 29 پست

خانما من یه سال و خوردیه که ازدواج کردم و تو این مدت شوهرم تو خرجی زندگی مثلا لباس و دکتر کوتاهی کرده مثلا تو این یه سال و خوردی فقط یه دست لباس برام خریده یا یه مدت پیش رفتم دکترگفت پول ندارم و عموم پول دکترمو داد قرار شده شوهرم بهش پس بده ولی تو این مدت همش بیکار تو خونس و میگه کار نیست. و اینکه خونه ام با مادرشوهرم هست یعنی یه اتاقش مال ماست. به حرف خانوادش گوش میده و تو دعوا طرف ناحق رو میگیره و منو مقصر میکنه و باهام دعوا میکنه. تو دعواهامون به خانوادم بی احترامی و توهین میکنه. واسه رابطه هم چون درد پریودی داشتم نذاشتم بهم گفت دروغ میگی بهانه میاری و دعوا کرد و گوشیمو پرت کرد سمتم، خورد به پام. خانمایی که طلاق گرفتن یا کسی از نزدیکانتون طلاق گرفته میشه لطفا مشکلات و سختی هاشو بگین ایا من با این شرایط اگه درخواست طلاق بدم بهم مهریه و نفقه تعلق میگیره


تورو خدا راهنماییم کنین خیلی داره بهم سخت میگذره🥲

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من به کسی تا حالا نگفتم جدا شو اما شما جدا بهش فکرکن و بله مهریه و نفقه تعلق میگیره اما زیاد دنبالش نباشید چون بیکاره مطمئنا اموالی هم نداره مهریه رو اقساط میبندن هر ۲۰ ۳۰ ماه یه سکه بدن ولی شما خودتو نجات بده

مهریه در هر صورت بهت میدن

فقط 8 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

خانوم آقای وکیل، نه به نظام مادرشوهر داری. یه دختر ناز رو باردارم، خودم نقاشم، سنتی/ مدرن ازدواج کردم.

از اول کار نداشت ؟

چرا هم استا بنایی بلده هم سیمانکاری هم خیاطی منتها الان چون سیمانکاری گیرش نمیاد کار دیگه نمیکنه بهش میگم خو برو تا وقتی خیاطی ولی گوش نمیده

سلام بله درخواست نفقه و مهریه کنید سوالی بود بفرمایید پی وی پیام بدید

مامانم میگه اگه زن درخواست طلاق بده از مهریه و نفقه باید دست بکشه چون خود زن خواسته جدا بشه

چرا فوری میگید طلاق ،جدا شدن بدتره باید بهش کمک کنی مشاور خوب برید

عزیزم من یک سال و خوردی باهاش ساختم با نداریش با اخلاقش با توهینایی که به خانوادم شد ولی تو دعوا اخرمون یجوری خودشو از چشمم انداخت که دیگه نمیخام یه لحظه ببینمش خسته شدم هی من بسازم هی اون بدتر کنه باورت میشه اینقد فشار روم هست که کل روزمو یه گوشه افتادم توان انجام هیچکاری رو ندارم دکتر هم که رفتم گفت چقد استرست بالاست شوهرم ادم بشو نیست منم دیگه نمیخام پاسوزش بشم چون هرچقد این زندگیو تحمل کنم تاوانش داغون شدن روح و روان خودمه🥲💔

کاری به طلاق ندارم ولی شوهرش روانشناس قطع نیاز داره

شوهر من یه بار ازدواج کرده و جدا شده و من زن دومش هستم شوهرم اگه از عقلش استفاده میکرد این زندگیو رو چشاش میذاشت که دوباره زندگیش خراب نشه ولی متاسفانه شوهرم فقط به حرف خانوادشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز