نه گلم
اینطوری نیس چند بار شیاف یا بروفن بزنی خوب شه
ربطی نداره
تبش به خاطر عفونته
اگر تب کنترل نمیشه
خیلی میره بالا
استا دادی ولی میبینی هیچ تغیری نکرده
اونموقع تازه شیاف میزنی یا اینکه بروفن میدی
بعد سنش بسیار کمه
ریسک افت دمای بدنش و... هست
به هیچ عنوان خودت ابتکار به خرج نده شر میشه
ببر مجدد متخصص اطفال خوب
بگو ۳ روزه با دارو خوب نشده