لیسانس دارم نتونستم باهاش برم سرکار
مجبور شدم با دیپلم برم توی یه شرکت صنعتی ولی حقوق خوب دو سه سالی کار کردم اومدم بیرون
ازدواج کردم ۵ الی ۶ ساله
الان بیکارم تو خونه
نمیدونم بچه بیارم یا بشینم بخونم از اول
شاید بتونم آزمون استخدامی جایی قبول شم
پیشنهاد شما چیه
یه خونه ۶۰ متری و یه پراید داریم