anis_aa مدیر استارتر عضویت: 1403/05/30 تعداد پست: 306 عنوان رنگ مو 22 بازدید | 5 پست من بالای موهام رنگ خودشه پایینش روشنمیخام خودم رنگ بگیرم یا رنگ قهوه ای روشن بزنم یا مسی بعد الان چیکارکنم پایین موهام روشنه بالاتیره رنگاش متفاوت میشه؟ دیروز | 11:43 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
بتمن_صورتی عضویت: 1405/03/30 تعداد پست: 524 دو رنگ میشه اگه میتونی با فاصله یه سانتی از ریشه دکلره بزار به من میگن بتمنی دل نمیدم سرسری..
کاربری_سوم عضویت: 1404/06/13 تعداد پست: 356 مسی نزن.. بعد مسی رنگ کردن سخت میشه.. هر رنگی بزنی باز برميگرده به مسی.. برای دکلره ها بیشتر ازش پول میگیرن
setare98aliz عضویت: 1401/04/21 تعداد پست: 129 یه هوش مصنوعی هست که عکستو میدی بهش کل موهاتو طبیعی رنگی میکنه خیلی شبیه میشه الان تاپیکتو دیدم یادم افتاد خودم موهامو همینطوری رنگ کردم بعد ازش ترکیب رنگ پرسیدم گفت بهم