سلام لطفا یه راهنمایی میکنید
من اول اردیبهشت ماه پریود شدم ۱۷ قرص اورژانسی مصرف کردم ۲۲ پریود شدم چند روز بعدش موعد پریود خودم بود
که چند روز خونریزی قهوه ای و تیره داشتم حدودا ۴ ۵ روز بود
از تایم پریودی قرص حساب کردم ۵ روز از موعدم گذشته یه روز قبل از موعد رفتم بتا دادم ۱ بود
و دیروزم بیبی چک زدم منفی بود
اخرین رابطمم برای ۲ ۳ هفته پیش بود که بی خطر بوده
احتمال بارداری هست؟
دوباره امروز برم ازمایش بدم معلوم میشه؟
میشه لطفا راهنمایی کنید