2777
2789

انلاین سفارش بده

از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر

پس ما جنوبیا چی بگیییم😩😒🙁

از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

لباس اینا نیست ک میخواستم واسه صبحونه پنیر و بربری بخرم ک نتونستم با ماشین برم

از اسنپ فود بخر

از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر

وای ما ک جنوبیم چی بگیم دلمون خوش بود چندتا شهر خنک هست یه روزی بخوایم فرار کنیم از گرما

درسته اینجا گرم شده ولی هر چی هم باشه باز از جنوب خنک تره پس با خیال راحت میتونین واسه مسافرت بیاین اردبیل

خودم نیومدم اردبیل ولی برامون سوغاتی آورده بودن البته چند بار بعدشم آوردن ولی مثل اون دفعه اول خوشمز ...

حلوای سیاه رو باید همون اول ک گرم و تازه هست خورد چند روز ک بگذره بخوری دیگه عین اول خوشمزه نیست

حلوای سیاه رو باید همون اول ک گرم و تازه هست خورد چند روز ک بگذره بخوری دیگه عین اول خوشمزه نیست

اها خب اون دفعه اول یه مزه ادویه خوشمزه میداد

ولی بعدا که آوردن برامون بیشتر مزه روغن مونده میداد

یه عکس و اسم آدم معروف اونجا هم روی بسته بندیش بود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز