من به بار خرید کردم درست فرستادن
یه بار دیگه تو تخفیفاشون دوتا خرید کردم وقتی فرستادن دوتا کفش به درد نخور که اصلا مدلی که من سفارش داده بودم نبود و انقدر به درد نخور بود که نپوشیده گذاشتم جلو در
با گونی درستش کرده بودن و موقعی که بند کفش رو میبستم پاره میشد جای سوراخ ها
من بوت و ونس سفارش داده بودم نیوبالانس برام فرستادن
واقعا کلاهبرداره من که زیر پست هاش هم نوشتم کاری که کرده بودن رو