2777
2789
عنوان

محلی حرف زدن

34 بازدید | 9 پست

من یه دوستی دارم کلا ادم مقررراتی راستش من خیلی از رفتارهاشو دوست ندارم من زیاد باهاش راحت نیستم ولی با این حال فوایدی برام داشته و داره تو کار خیلی بهم کمک میکنه اگر سرکار کسی بخواد بهم اسیبی برسونه بهم مبگه و ایمها ولی خب به سری رفتارهاشو واقعا دوست ندارم مثلا اینکه من خیلی وقتها باهاش زاحت نیستم بهش یگم وقتی یه سوال ازتدمیپزسم منظورم اینه تو فوراذعصبی و پرخاش جواب میدی من خیلی بدم میاد وناراحت میشم الان میکه فلانی چرا تو اداره یکیو ببینه اشنای محل خودشون باشه به زبون محلی باهاش حرف میزنه ما تهرانیم

والا من خیلیهارو دیدم به همون زبون محلی حزف میزنن این میکه نه ادمو دهاتی فرض میکنن

من هیچی نگفتم چون واقعا برام مهم نبود ولی برام سواله شماهم میگید عیبع

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یکی ترجمه کنه لطفا

خیلی جا ها جواب دندون شکن دارم اما میترسم جای دندون دل بشکنه 🥲 پس دوست عزیزم ریپ نزن 🌹 به خاطر چند تا مغز پوسیده کاربریم تعلیق شد 😭😭😭 نی یار های محترم قبلش بگید چرا تعلیق میکنید ممنون میشم 😑هر نی نی یاری بیاد سمتم جیغ میزنم 🥴
بابا یکم رو نگارشتون کار کنین دیگه! خودت فهمیدی چی نوشتیبا توجه به عنوان اگه شخص غیر هم زبان شما تو. ...

دونفر که محلی حرف میزنن حرفی نمیزنن که مربوط به جمغ باشه بیشتر شبیه حال واحوال پرسی باشه

دونفر که محلی حرف میزنن حرفی نمیزنن که مربوط به جمغ باشه بیشتر شبیه حال واحوال پرسی باشه

ولی خب بقیه نمی فهمن که اونا چی میگن در هر صورت زشته و بی احترامی تو جمع

بیرون که قرار مدار میذارید اونجا به زبون خودتون حرف بزنین

دونفر که محلی حرف میزنن حرفی نمیزنن که مربوط به جمغ باشه بیشتر شبیه حال واحوال پرسی باشه

جالب نیست به نظرم

من خوشم نمیاد جایی باشم بقبه به زبونی حرف برنن که ففط خودشون بفهمن

بی احترامی به جمعه

خیلی جا ها جواب دندون شکن دارم اما میترسم جای دندون دل بشکنه 🥲 پس دوست عزیزم ریپ نزن 🌹 به خاطر چند تا مغز پوسیده کاربریم تعلیق شد 😭😭😭 نی یار های محترم قبلش بگید چرا تعلیق میکنید ممنون میشم 😑هر نی نی یاری بیاد سمتم جیغ میزنم 🥴
من خودم از این که لهجه دارم بدم میاد

لهجه داشتن بد نیست عزیزم

ولی همه بلدن فارسی حرف بزنن

به نظرم قشنگ تره تو یه جمع طوری حرف بزنیم که واسه همه مفهوم باشه

خیلی جا ها جواب دندون شکن دارم اما میترسم جای دندون دل بشکنه 🥲 پس دوست عزیزم ریپ نزن 🌹 به خاطر چند تا مغز پوسیده کاربریم تعلیق شد 😭😭😭 نی یار های محترم قبلش بگید چرا تعلیق میکنید ممنون میشم 😑هر نی نی یاری بیاد سمتم جیغ میزنم 🥴
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز