بلو که ۳ ماه باید ۳ ملیون بزاری ۱۰ بگیری ویپاد بهتر وام میده به نظرم
اره از نظر پول گذاشتن که اوکیم حتی بیش تر ۳ گذاشتم ولی نمیدونم به رتبه اعتباری C2 میده وام یا نه خیلی لازمم نمیدنم از کجا مطمئن شم بعد ۳ ماه گیرم میاد یا ه نه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
اره از نظر پول گذاشتن که اوکیم حتی بیش تر ۳ گذاشتم ولی نمیدونم به رتبه اعتباری C2 میده وام یا نه خیل ...
اره ۳ مله ۳ تومن بزاری میده خب گردش حسابتم این سه ماه تو بلو ببر بالا که ۱۰ تومن کامل بهت بده ولی برای اطمینان میتونی زنگ بزنی پشتیبانی بلو قشنگ برات توضیح میده و اطمینان پیدا میکنی که منتظر باشی یا نه