بچههاااا بیایید ی نظری بدید
نگااااه من ۲۲سالمه دیپلم انسانی با معدل ۱۶.۴۲ دارم ومتاسفانه بسیار پایینه ولی قصد مهاجرت دارم یعنی خودم اصلا دلمنمیخاد اینجا بمونم ولی خانوادهام قطعا قطعا اجازه نمیدن ولی باید ی جوری راضیشون کنم واینکه برای راضی کردنشون بنطرم اگ بورسیه بگیرم میتونن راه بیان(خداکنه💔)ومن هیچییی از بورسیه گرفتن واپلای وگپ تحصیلی وروزمه نمیدونم واینکه کدوم کشور راحتتر بورسیه میده واینارو نمیدونم هرچی هم سرچ میکنم مقاله میخونم نمیفهمم😂
الانهم دارم کارشناسی علوم تربیتی رو میخونم وسال دومم امسال
اما اگ بخام برم میخام کارشناسیو دوباره بخونم بنظرتون میشه؟
راسی من عراقیم یعنی پدرم عراقیه ولی ساکن ایرانم پس ایرانی حساب نمیشم واس بورسیهها دیگ درسته؟
چون شناسنامه ایرانی ندارم وهرچی مدرک دارم عراقیه ولی از هفتم اینجا درس خوندم ودیپلمو اینجا گرفتم
لطفاااااا کمکککککک