2777
2789
عنوان

اتاق عمل

73 بازدید | 12 پست

دوستان میخواستم درباره شغل تکنسین اتاق عمل بدونم کسی هست راهنمایی کنه؟؟

وظایفش چیه؟

حداقل و حداکثر حقوقش

اینکه کجا مدرکشو بگیریم معتبر باشه؟

کار با ارزشیه؟؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تکنسین داروخونه جهاد دانشگاهیه

واسه این رشته های جهاد دانشگاه باید پول بدیم؟ شرایط شرکت چطوریه؟

واسم دعا کنید... ی پشت کنکوری که مادر و پدرش چشم انتظار دکتر شدنش هستن، ان شالله که اون روز همین نزدیکیاست🌱

واسه این رشته های جهاد دانشگاه باید پول بدیم؟ شرایط شرکت چطوریه؟

اره هر دوره ی مبلغی داره

پرداخت میکنی

حضوری یا آنلاین میگذرونی

بعدشم ک مدرک میدن بهت خودشونم نامه میدنمیفرستن داروخانه ک دوره کار آموزی بگذرونی

اسمش باکلاسه وگرنه حقوقش از پرستاری کمتره


زیر۲۱سال ریپلای نکنه لطفااا دعوا نداریم ✅️ زیر۱۸سال اینقدر حق بجانب و پرو نباش اگر هستی حوصلت ندارم ...احترام=احترام✅️ به سوالات درباره بارداری وزایمان جواب میدم☺️ خدایاااا برای آرامش زندگیم ممنونم🌈🌈❤️

اره هر دوره ی مبلغی داره پرداخت میکنی حضوری یا آنلاین میگذرونی بعدشم ک مدرک میدن بهت خودشونم نامه می ...

چه باحاللل😍

مرسیی

همه ی دانشگاه دارن؟

واسم دعا کنید... ی پشت کنکوری که مادر و پدرش چشم انتظار دکتر شدنش هستن، ان شالله که اون روز همین نزدیکیاست🌱

مثلا چقدر؟؟حدودی میتونی بگی بهم لطفا؟.

معمولا حقوق پایه اگه تازه کار باشی حداقل۱۹ تومن

بستگی به سابقه کار داره

پرستارا کارانه پرستاری خوبی میگیرن ولی برای اتاق عمل این کارانه درس تعریف نشده و همکار دارم حقشون با وجود سختی کار ضایع میشه و معلوم نیست کی درست بشه

کارانه پرستاری بستکی به بخشی که کار میکنی داره از۱۰تومن و یا ۳۰تومن متغییره ولی خوبیش اینه برای پرستارا تعریف شده ولی اتاق عمل و مامایی ازمایشگاه اینا کمتر شامل میشه

زیر۲۱سال ریپلای نکنه لطفااا دعوا نداریم ✅️ زیر۱۸سال اینقدر حق بجانب و پرو نباش اگر هستی حوصلت ندارم ...احترام=احترام✅️ به سوالات درباره بارداری وزایمان جواب میدم☺️ خدایاااا برای آرامش زندگیم ممنونم🌈🌈❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز