معمولا حقوق پایه اگه تازه کار باشی حداقل۱۹ تومن
بستگی به سابقه کار داره
پرستارا کارانه پرستاری خوبی میگیرن ولی برای اتاق عمل این کارانه درس تعریف نشده و همکار دارم حقشون با وجود سختی کار ضایع میشه و معلوم نیست کی درست بشه
کارانه پرستاری بستکی به بخشی که کار میکنی داره از۱۰تومن و یا ۳۰تومن متغییره ولی خوبیش اینه برای پرستارا تعریف شده ولی اتاق عمل و مامایی ازمایشگاه اینا کمتر شامل میشه