خدایا کاش تومور ۴ سانتی زیر گلوم بود خودشو نشون نمیداد من میمردم از دست این بچه راحت میشدم خدایا همش یه بچه اوردم قشنگ زهر مارم کردی چقد دکتر ببرم چقد گفتاردرمانی بریم خسته شدم دیگه میکن مشکلی نداره حرف میزنه پس کی
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
سلام عزیزم یکی از آشناهامون تو سن۷سالگی حرف زد.قبل اون فقط با ایما و اشاره منظورش رو میرسوند.الان ۱۱سالشه مخ آدمد میخوره بس که حرف میزنه.عوض اون ۷سال که حرف نمیزد هم حرف میزنه.خخخ