saliteh مدیر استارتر عضویت: 1405/02/30 تعداد پست: 19 عنوان 🥀 18 بازدید | 0 پست گاهی سکوت میکنی چون آنقدر رنجیده ای که نمی خواهی حرف بزنی.سکوت گاهی یک اعتراض است، گاهی هم انتظار...اما بیشتر وقتها سکوت برای این است که هیچ کلمهای نمیتواند غمی را که در وجودت داری توصیف کند و این یعنی همان حس تنهایی :) ما که بودنمون قشنگ نبود...بزار نبودنمون قشنگش کنه...:)💔🫂 امروز | 04:18 4 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب