سلام بچه ها
دخترم دیروز٣روزش شد بردمش شنوايى سنجى
به دستگاه هيج كدوم از گوشاش واكنشى نشون نداد
گفتن ۱ ماهگیش يه آزمايشيه ك بايد انجام بده اون موقع مشخص ميشه گفت شايد الان مايع ايى چیزی مال زايمان هنوز تو گوششه و بخاطر همينه كه ب دستگاه واكنش نشون ندادن
كسى بوده با اين مشكل مواجه بشه وبعد از آزمايش اماهكى بفهمه كه بجه سالمه كوشاش؟؟