خواستم بگم حس میکنم هیچوقت قرار نیست ازدواج کنم با این معیارها😂💔
و ناراحتم از این موضوع
چون واقعا تشکیل خانواده رو دوست دارم
ولی نه با هرکسی..
واقعا آدمی نیستم که همه چیز رو باهم بخوام
مثلا از آدمای خیلی خوشگل خوشم نمیاد
طرف باید به چشم من خوشگل بیاد
شاید قیافه معمولی داشته باشه
ولی به چشم من خوشگل بیاد
پول زیاد اونقدر واسم مهم نیست
ولی خوشاخلاق و وفادار باشه
وفاداری واقعا مهمه. از همه لحاظ
اینکه بخواد دروغ بگه و.. خیانت به حساب میاد
و واقعا عاشقم باشه چون حس میکنم هیچ چیز بالاتر از این نیست
ولی همیشه فکر میکنم آدم زندگیم رو خدا خودش میزاره سر راهم
نه اینکه من برم دنبالش بگردم
ولی خب میترسم هیچوقت پیدا نشه😂💔