nasim21733 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 424 عنوان سربازی 65 بازدید | 11 پست سلام، کسی هست سربازش دوره ی آموزشی ، پادگان آموزشی کرج مدرس افتاده باشه؟ چجوریه شرایطش؟ دیروز | 01:51 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
زیتون_پرورده_اصل عضویت: 1401/08/10 تعداد پست: 47073 آرههمسر من آموزشیش اونجا بود پارسال 🤍💍//با احترام،درخواست دوستی پذیرفته نمیشود.من سه ساله متاهلم مرتیکه مشکوک زاده،درخواست نده!
nasim21733 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 424 آرههمسر من آموزشیش اونجا بود پارسال اهان چه خوب،، بنظرتون جای خوبیه؟ سرباز رو اذیت میکنند؟؟
زیتون_پرورده_اصل عضویت: 1401/08/10 تعداد پست: 47073 اهان چه خوب،، بنظرتون جای خوبیه؟ سرباز رو اذیت میکنند؟؟ همسرم که اذیت نشداز پادگانای دیگه خیلی بهترهاهالی استان های تهران و البرز هم روز برگنصب میرن تا عصر و بعدش برمیگردن خونهبقیه ولی نه باید بموننتعطیلات هم تعطیلنمرخصی هم بهشون میدن گاهی 🤍💍//با احترام،درخواست دوستی پذیرفته نمیشود.من سه ساله متاهلم مرتیکه مشکوک زاده،درخواست نده!
nasim21733 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 424 همسرم که اذیت نشداز پادگانای دیگه خیلی بهترهاهالی استان های تهران و البرز هم روز برگنصب میرن تا عصر ... یعنی بنظرتون عاشورا و تاسوا تعطیل میشن؟؟
زیتون_پرورده_اصل عضویت: 1401/08/10 تعداد پست: 47073 یعنی بنظرتون عاشورا و تاسوا تعطیل میشن؟؟ الان مگه سرباز گرفته؟زمان همسر من مرداد سرباز آموزشی گرفته بود ولی تعطیل رسمی تعطیل بودن 🤍💍//با احترام،درخواست دوستی پذیرفته نمیشود.من سه ساله متاهلم مرتیکه مشکوک زاده،درخواست نده!
nasim21733 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 424 الان مگه سرباز گرفته؟زمان همسر من مرداد سرباز آموزشی گرفته بود ولی تعطیل رسمی تعطیل بودن اره پسر من امروز رفت اونجا،، خیلی نگرانم
زیتون_پرورده_اصل عضویت: 1401/08/10 تعداد پست: 47073 اره پسر من امروز رفت اونجا،، خیلی نگرانم عهسرباز طرح صیاده؟شاید پس تاریخاش عوض شدهنگران نباشین پادگان خوبیهخوش برخوردن 🤍💍//با احترام،درخواست دوستی پذیرفته نمیشود.من سه ساله متاهلم مرتیکه مشکوک زاده،درخواست نده!
nasim21733 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 424 عهسرباز طرح صیاده؟شاید پس تاریخاش عوض شدهنگران نباشین پادگان خوبیهخوش برخوردن خدا کنه تعطیلات بزارن بیان،، دعا کنید برامون ممنونم
nasim21733 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 424 عهسرباز طرح صیاده؟شاید پس تاریخاش عوض شدهنگران نباشین پادگان خوبیهخوش برخوردن نه طرح صیاد چیه؟ سرباز معمولیه
زیتون_پرورده_اصل عضویت: 1401/08/10 تعداد پست: 47073 نه طرح صیاد چیه؟ سرباز معمولیه برای افرادیه که ارشد به بالان و قراره بعد آموزشیشون پروژه انجام بدنآهامعمولیا رو نمیدونم تعطیلاتشون چطوریهولی در مجموع پادگان خوبیه نگران نباشینبه خیر میگذره 🤍💍//با احترام،درخواست دوستی پذیرفته نمیشود.من سه ساله متاهلم مرتیکه مشکوک زاده،درخواست نده!
nasim21733 مدیر استارتر عضویت: 1399/10/28 تعداد پست: 424 برای افرادیه که ارشد به بالان و قراره بعد آموزشیشون پروژه انجام بدنآهامعمولیا رو نمیدونم تعطیلاتشون ... قربونت 😘😘😘😘