gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 432 عنوان جدایی 32 بازدید | 11 پست کات کردیم. 5رور. دارم خفه میشم که برم پیام بدم امروز | 01:24 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 432 به هیچ عنوان ندههر جوری هست جلوی خودتو بگیر چکارکنم بیقرارم. همش خودش میومد ولی اون رابطه رو نمیخام. گفتم یاخاستگاری یاخدافظ. ک رفتم
gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 432 خیلی سخته ولی زمان حلش میکنه نمیخام بره بایکی دیگ نمیشه ببینم
یاسمن1315 عضویت: 1403/05/02 تعداد پست: 1327 چکارکنم بیقرارم. همش خودش میومد ولی اون رابطه رو نمیخام. گفتم یاخاستگاری یاخدافظ. ک رفتم میدونم خیلی سخته ولی به حرف مغزت گوش کن نه قلبتاون اگه عاشقت باشه، خودش میاداگه هم نه که بره بهتر، لیاقت نداره
معصومهههههههههه عضویت: 1403/11/02 تعداد پست: 116 نمیخام بره بایکی دیگ نمیشه ببینم اگه مهرت تو دلش باشه نمیتونه بره یه زمانی یکی هم منو دوست داشت نشد که بشههنوزم مجرده قسم خورده بود اگه نشه حسرت دامادیشو به دل مادرش میزاره
معصومهههههههههه عضویت: 1403/11/02 تعداد پست: 116 اگه دوستت داشته باشه بخدا نمیتونه دوریتو تحمل کنهخودتو کوچیکنکن
gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 432 اگه مهرت تو دلش باشه نمیتونه بره یه زمانی یکی هم منو دوست داشت نشد که بشههنوزم مجرده قسم خورده بود ... جدی. خب اینم گفت نمیتونم کسی جات بیارم. ولی چ فایده بلاتکلیفم. بمونم برم من دوستی نمیخاستم دیگ
gggcgffv مدیر استارتر عضویت: 1405/02/07 تعداد پست: 432 اگه مهرت تو دلش باشه نمیتونه بره یه زمانی یکی هم منو دوست داشت نشد که بشههنوزم مجرده قسم خورده بود ... چرانشد