2777
2789
عنوان

عمل بینی

17 بازدید | 13 پست

خانوما ۱۳ تیر عمل بینی دارم خیلی ذوق دارم

بینیم استخونی و باریکه

قوز داره و افتادگی زیاد

راهکارهایی برای ساده تر شدن نقاهت یا نکاتی ک ب دکتر گوشزد کنم

ممنون میشم بهم بگید

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چیزی ک میخای رو خلاصه و مفید رو برگه بنویس بده دکتر روز عمل

تو دوران نقاهت اب هویج، آناناس زیاد بخور

کم کم میفهمی با هر نخی خیال نبافی،بعضی نخا مثل نخ دندونه، امشب همه چی گرم فردا یخبندونه

عزیزم اگه گیتونی فشیال برو و حسابی این مدت به پوستت برس تا خدای نکرده جوش نزنی بعد عمل چون خیییلی را ...

من متاسفانه جوش دارم ۱۸ سالمه پوستمم چربه و جوش روی گونه هام دارم

من متاسفانه جوش دارم ۱۸ سالمه پوستمم چربه و جوش روی گونه هام دارم


بعد عمل چربی پوستت دو برابر میشه

یه ابرسان کنترل چربی حتما بگیر تا بدتر جوش نزنی

سراوی ابرسان خیلی خوبی برای پوست های چرب داره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ازدواج مجدد

اشکا | 0 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز