m_ghasemi86 مدیر استارتر عضویت: 1405/02/20 تعداد پست: 6 عنوان عمل بینی 17 بازدید | 13 پست خانوما ۱۳ تیر عمل بینی دارم خیلی ذوق دارم بینیم استخونی و باریکه قوز داره و افتادگی زیاد راهکارهایی برای ساده تر شدن نقاهت یا نکاتی ک ب دکتر گوشزد کنم ممنون میشم بهم بگید امروز | 01:05 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
خون_بس عضویت: 1403/11/20 تعداد پست: 573 عزیزم اگه گیتونی فشیال برو و حسابی این مدت به پوستت برس تا خدای نکرده جوش نزنی بعد عمل چون خیییلی رایجه
خانممرفین عضویت: 1403/06/04 تعداد پست: 1567 چیزی ک میخای رو خلاصه و مفید رو برگه بنویس بده دکتر روز عمل تو دوران نقاهت اب هویج، آناناس زیاد بخور کم کم میفهمی با هر نخی خیال نبافی،بعضی نخا مثل نخ دندونه، امشب همه چی گرم فردا یخبندونه
روژان۹۴۹۴ عضویت: 1401/02/01 تعداد پست: 26549 بالشت گردنی بخر . همراهت خیلی مهمه . لباس فوق راحت ببر . غذام خیلی نرم باشه بدون ادویه و نمک . غذاهات له کن بخور . سوپت ابکی نباشه چون سیر نمیشی
m_ghasemi86 مدیر استارتر عضویت: 1405/02/20 تعداد پست: 6 تهرانی هستی؟ دکترت کیه عزیزم.هزینش چقد میشه نه عشقم مشهدی ام دکتر جلائیان ۱۲۰ میلیون
m_ghasemi86 مدیر استارتر عضویت: 1405/02/20 تعداد پست: 6 بالشت گردنی بخر . همراهت خیلی مهمه . لباس فوق راحت ببر . غذام خیلی نرم باشه بدون ادویه و نمک . غذاها ... مرسی عزیزدلم
m_ghasemi86 مدیر استارتر عضویت: 1405/02/20 تعداد پست: 6 کاش منم الان نوبت گرفته بودم من از فروردین وقت گرفتم برای تیر بهم نوبت داد
m_ghasemi86 مدیر استارتر عضویت: 1405/02/20 تعداد پست: 6 عزیزم اگه گیتونی فشیال برو و حسابی این مدت به پوستت برس تا خدای نکرده جوش نزنی بعد عمل چون خیییلی را ... من متاسفانه جوش دارم ۱۸ سالمه پوستمم چربه و جوش روی گونه هام دارم
خون_بس عضویت: 1403/11/20 تعداد پست: 573 من متاسفانه جوش دارم ۱۸ سالمه پوستمم چربه و جوش روی گونه هام دارم بعد عمل چربی پوستت دو برابر میشه یه ابرسان کنترل چربی حتما بگیر تا بدتر جوش نزنی سراوی ابرسان خیلی خوبی برای پوست های چرب داره
m_ghasemi86 مدیر استارتر عضویت: 1405/02/20 تعداد پست: 6 بعد عمل چربی پوستت دو برابر میشه یه ابرسان کنترل چربی حتما بگیر تا بدتر جوش نزنی سراوی ابرسان خیلی خ ... مرسی عزیزم واقعا لطف کردی