2777
2789
عنوان

ذهنم درگیره

43 بازدید | 4 پست

کلاس نهمم و مهر ماه میرم دهم

چند روز دیگه هدایت تحصیلی میاد و باید رشته انتخاب کنیم منم که از اول گفتم انسانی میخام ولی میترسم که نیارم یا اولویت ب بیارم و همه الفا ثبت نام کنن جا نمونه واسم،توی شهرمونم همه میخان برن انسانی

من عاشق انسانی و درساشم یعنی از الان میگم برم دهم یجوری درسامو با عشققق میخونم

چندتا از پی دی اف کتابهای انسانی رو دانلود کردم مثل منطق و تاریخ و جغرافیا خیلیییی خوشم اومد ازشون

نمره های مطالعات،عربی،فارسی سه سال هم اینطوریه

فارسی

هفتم 19 هشتم 18,25 نهم20

مطالعات

هفتم 19,5 هشتم 15 نهم20

عربی

هفتم16 هشتم20 نهم20

بنظرتون اگه اولویت ب آوردم چیکار کنم؟نمیتونم صبر کنم تا الفا ثبت نام کنن چون ظرفیت پر میشه

معدلم هم19,70 شده،بنظرتون ممکنه به نمره سالهای قبلم گیر بدن و بگن پایینه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تو حتی اگه معدلت هم ۱۴بشه ولی اون دریافت نمره همشون بالا باشه انسانی قبولی نگران نشو

اینو معلم ما میگه دروغه

واقعا دیگه معدل 14 کاردانش هم نمیاره چه برسه انسانی

بنظرم معدل زیر17 دیگه سمت رشته های نظری نیاد

اینو معلم ما میگه دروغهواقعا دیگه معدل 14 کاردانش هم نمیاره چه برسه انسانیبنظرم معدل زیر17 دیگه سمت ...

تو اگه معدلت بالا باشه خیلی بهتره

ولی رشته های نظری هر رشته ای رو بخوای داشته باشی باید دریای همون رشتت بالا باشه نه دریای دیگه

تو اگه نمره های که گفتی رو گرفتی خیلی عالیه و اینم که معدلت ۱۹هست خوبه قبولی برای رشته به انسانی و رشته های دیگه یه نظری پس خیالت راحت باشه

وقتی یسریارو جواب نمیدم میخوام بگم جواب ابلهان خاموشیست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز