کلاس نهمم و مهر ماه میرم دهم
چند روز دیگه هدایت تحصیلی میاد و باید رشته انتخاب کنیم منم که از اول گفتم انسانی میخام ولی میترسم که نیارم یا اولویت ب بیارم و همه الفا ثبت نام کنن جا نمونه واسم،توی شهرمونم همه میخان برن انسانی
من عاشق انسانی و درساشم یعنی از الان میگم برم دهم یجوری درسامو با عشققق میخونم
چندتا از پی دی اف کتابهای انسانی رو دانلود کردم مثل منطق و تاریخ و جغرافیا خیلیییی خوشم اومد ازشون
نمره های مطالعات،عربی،فارسی سه سال هم اینطوریه
فارسی
هفتم 19 هشتم 18,25 نهم20
مطالعات
هفتم 19,5 هشتم 15 نهم20
عربی
هفتم16 هشتم20 نهم20
بنظرتون اگه اولویت ب آوردم چیکار کنم؟نمیتونم صبر کنم تا الفا ثبت نام کنن چون ظرفیت پر میشه
معدلم هم19,70 شده،بنظرتون ممکنه به نمره سالهای قبلم گیر بدن و بگن پایینه؟