نذری خیلی خوبه و می چسبه
ای کاش امسال پول جمع می کردن خونه جنگ زده ها رو می ساختن خیلی گناه دارن
تازه بعضیا شون علاقه بر خونه خراب شدن جانباز شدن یا داغ دارشدن
امروز یک نوجوان 14 ساله که تا الان تو ای سیو بود شهید شد
خیلی بنده خدا درد کشیده
چقدر خانوادش اذیت شدن
ادم یک دندون درست می کنه جد و ابادش
میاد جلوی جشمش و چند بار ارزون مرگ میکنه هزینه هم که زیاده
ایناهم خیلی اذیت شدن
ای کاش زودتر کمک کنن یا از مردم هم کمک بگیرن