تابان_روی مدیر استارتر عضویت: 1404/11/07 تعداد پست: 119 عنوان کلاس خیاطی😬 6 بازدید | 1 پست سلام خانومایه آموزشگاه رفتم گفت هزینه ۱۲ تومن کلاسا هم دو روز در هفته هست (دوره ۸ ماهه)بنظرتون میصرفه؟ کلاس هم تو مرکز شهرهمدرک هم میدن ولی من هدفم فقط دوخت برای خودمه چرخ هم احتمالا باید بخرم مدعی خواست كه از بیخ كند ریشه ما ؛ غافل از آنكه خدا هست در اندیشه ما ....🤍 دیروز | 00:03 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب