من چندسال بود با ی ی نفر در ارتباط بودم خونوادش از من خوشش نمیومد و پسره خیلی سمت مادره بود
و حتی اومدن خواستگاری من گفتم ن بخاطر ی سری دلایل الان ۲هفتس کات کردیم یعنی مادرش اومد گفت میخوام براش برم ی دختر دیگ ای را بگیرم
و من تموم کردم رابطع و طرفا بلک کردم
الان خیلی پشیمونم که بلک کردم و خیلی حال روحیم بده
میشع ی مشاوره بدید به نظرتون اشتباه کردم بلک کردم