بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
من زیر مانتوم میپوشم تیشرت و شلوارک ست ازین باشگاهای میخرم چون اونجا اتاق پرو نداره یک محوطس که همه همو میبینن البته من چون بدنم جوش و تیرگی داره این کارو انجام نمیدم
امروز رفتم نوک زده بود پاهام ، مجبور شدم ساپورت ورزشی ام بپوشم ، زیر شلوار برم
مردم از گرما
دارای دو سال عضویت و ترکیدن ناحق ....😑😑😑 حالم از کسایی که تو تاپیک دیگران میگن به ماچه حالا ، سطح دغدغه ات چقدر پایین یا حالا حرص تو رو هم باید بخوریم ..... بهم میخوره . سطح دغدغه هر کسی یا افکار هر کسی فرق می کنه بهم احترام بذاریم .