nemidonam_valla مدیر استارتر عضویت: 1403/04/23 تعداد پست: 613 عنوان نهاییا 1 بازدید | 0 پست دوازده انسانیم عمومیا عقبم اختصاصیا ۵۰ درصد خوندمچجوری بخونم تنها راهم اینه معدلم ۱۹و نیم یا تو این رنج بشهلطفاااا اگه تجربه ای دارین بگین بخصوص برای فارسی و زبان اگه جوابتو ندادم بدون حوصله توضیح به کسی که افکارش با من متفاوته رو ندارم .در هر صورت نظر هر دو قابل احترامه. دیروز | 23:11 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب