2789
عنوان

نهاییا

1 بازدید | 0 پست

دوازده انسانیم عمومیا عقبم اختصاصیا ۵۰ درصد خوندم

چجوری بخونم تنها راهم اینه معدلم ۱۹و نیم یا تو این رنج بشه

لطفاااا اگه تجربه ای دارین بگین بخصوص برای فارسی و زبان

اگه جوابتو ندادم بدون حوصله توضیح به کسی که افکارش با من متفاوته رو ندارم .در هر صورت نظر هر دو قابل احترامه.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز