2777
2789
عنوان

آدم ها

73 بازدید | 0 پست

هزاران نفر رو از دست دادیم، هزاران نفر رو توی سوز سرمای زمستون از دست دادیم، خیلیا نفس میکشیدن توی کیسه های مشکی خیلیا هنوز جانی برای ادامه داشتن اما به خاک سپرده شدن، کدوم یکی رو بگم؟ از ایدا حیدری بگم یا سپهر؟ اسم کدوم یکی رو به یادم بیارم؟ مبینا،ملیکا،علی ،پارسا ،اسم کی رو بگم؟

تک تکشون با ی شهامت با ی شجاعتی رفتن و دیگه برنگشتن ، از صدای ناله ی کدوم مادر بگم؟

از دل آزرده کدوم پدر حرف بزنم؟

راجع کی غصه بخورم؟

اگه فراموش کردی که لعنت بر خودت و امثالت

اما اگه در کنار زندگیت هنوز به یادشونی ازت ممنونم

تاریخ برای ۱۸ دی باید بیشتر گریه کنه تاریخ برای ۱۸ و ۱۹ دی باید بیشتر عزاداری کنه تا امام حسین که ۱۴۰۰ سال پیش شهید شد

اما حیف و صد حیف که ما ها جسارتی مثل اونا نداریم و نخواهیم داشت، مثل کبک سرمون رو تو برف فرو کردیم تا موقع مرگ حقیرمون.

منو ببخشید اگه گاهی دلتون رو خواسته یا ناخواسته شکوندم:)اینروزا فقط سعی میکنم یجوری سرپا بمونم و گاهی از شدت غم زیاد ی حرفی میزنم که ۱۰۰۰ بار ازش پشیمون میشم حتی اگه حق با من بوده! به دل نگیر ازم..

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز