هزاران نفر رو از دست دادیم، هزاران نفر رو توی سوز سرمای زمستون از دست دادیم، خیلیا نفس میکشیدن توی کیسه های مشکی خیلیا هنوز جانی برای ادامه داشتن اما به خاک سپرده شدن، کدوم یکی رو بگم؟ از ایدا حیدری بگم یا سپهر؟ اسم کدوم یکی رو به یادم بیارم؟ مبینا،ملیکا،علی ،پارسا ،اسم کی رو بگم؟
تک تکشون با ی شهامت با ی شجاعتی رفتن و دیگه برنگشتن ، از صدای ناله ی کدوم مادر بگم؟
از دل آزرده کدوم پدر حرف بزنم؟
راجع کی غصه بخورم؟
اگه فراموش کردی که لعنت بر خودت و امثالت
اما اگه در کنار زندگیت هنوز به یادشونی ازت ممنونم
تاریخ برای ۱۸ دی باید بیشتر گریه کنه تاریخ برای ۱۸ و ۱۹ دی باید بیشتر عزاداری کنه تا امام حسین که ۱۴۰۰ سال پیش شهید شد
اما حیف و صد حیف که ما ها جسارتی مثل اونا نداریم و نخواهیم داشت، مثل کبک سرمون رو تو برف فرو کردیم تا موقع مرگ حقیرمون.